unnamed

UDG TagItWine projekat: Zaštita brenda i prevencija falsifikata u vinskoj indistriji

Studenti Univerziteta Donja Gora (UDG) u Podgorici uključeni su u aktivnosti i testiranja pilot projekta TagItWine, a ovih dana su krenule i promocije u hipermarketima Voli u glavnom gradu.

TagItWine je istraživački i inovativni projekat realizovan u saradnji sa kompanijom “13. jul Plantaže” i finansiran je od strane Evropske komisije. U pitanju je Horizont 2020 projekat na UDG-ju i ima za cilj da se testiraju najnovije informacione tehnologije za primjenu u zaštiti brenda i prevenciji falsifikata u vinskoj industriji.

Kroz ovaj projekat, istraživači UDG-ja su se uključili u partnerstvo sa konzorcijumom projeka TagItSmart koji ima za cilj korišćenje Internet of Things ekosistema za kreiranje novih rješenja digitalizacije uz neprimjetno praćenje proizvoda kroz njihov životni ciklus.

U testiranju TagItWine sistema o demonstraciji aplikacije aktivno su uključeni studenti i saradnici Fakulteta za informacione sisteme i tehnologije, kao i novog studijskog programa Elektrotehnika i računarstvo.

Na ovim fakultetima rad sa studentima realizujemo u manjim grupama kroz mentorstvo koje praktično počinje već od prve godine. Ideja je da studente uključimo u rad na praktičnim problemima koji dolaze iz oblasti primjene računarstva u poljoprivredi, ekologiji i turizmu, zdravstvu, energetici i drugo.

Tako su studenti spremni za buduće poslove uslovljene eksponencijalnim razvojem tehnologije za rad na domaćem, ali evropskom i globalnom tržištu.

Izvor: Cdm

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *