24th-golden-drum-announces-first-speakers-1024x413

Golden Drum najavio prve govornike

24. Međunarodni festival kreativnosti Golden Drum i ove godine održaće se u Ljubljani u Sloveniji od 18. do 20. oktobra. Organizatori su najavili i prve govornike na festivalu.

Prvi međunarodni govornici koji će ostaviti svoj trag na Golden Drum podijumu su: Michael Conrad, predsjednik Berlin School of Creative Leadership Foundation, Njemačka; Marco Cremona, Kreativni direktor Google-a, Rusija; Fernando Vega Olmos, Osnivač i glavni kreativni direktor kompanije Picnic Madrid, Španija.

Michael Conrad, predsjednik Berlin School of Creative Leadership Foundation, Njemačka
Michael Conrad, osnivač The Berlin School of Creative Leadership, globalne EMBA poslovne škole za kreativno liderstvo u kreativnim industrijama, počasni je član Golden Drum Hall of Fame i ima izuzetnu karijeru iza sebe. Michael je počeo kao copywriter, a zatim je postao kreativni direktor i osnivač TBWA Germany. Nakon toga, on je imao ulogu suosnivača agencije Lürzer, Conrad, koja je kasnije spojena sa Leo Burnett Germany. Godine 1986., Michael se preselio u Čikago i postao predsjednik i glavni kreativni direktor Leo Burnett International i 10 godina kasnije je imenovan za potpredsjednika i kreativnog direktora Leo Burnett Worldwide.

Marco Cremona, Kreativni direktor Google-a, Rusija
Marco Cremona je u advertajzingu 25 godina. Počeo je u McCann Milan, a zatim je prešao u Leo Burnett i Lowe. Preselio se u Brazil i radio za Lowe. Kasnije je otišao u Moskvu i radio za McCann, a potom i za Young & Rubicam. Marco je postao globalni kreativni direktor Barilla-e. Potom je prešao u Google kao Kreativni direktor za Rusiju i deo EMEA Creative Lab. On je dao veliki doprinos u osvajanju prva dva Cannes Lions za rusku kancelariju Google-a i nedavno se pridružio London Creative Lab-u.

Fernando Vega Olmos, Osnivač i glavni kreativni direktor kompanije Picnic Madrid, Španija
Fernando Vega Olmos, kreator poznatih kampanja sa svih kontinenata, postao je kreativni direktor Gowland, tada najveće reklamne agencije u Argentini kao veoma mlad, sa 25. Osnovao je Vegaolmosponce, agenciju koja je brzo postala ikona zbog nagrada na nacionalnom i međunarodnom nivou, za Unilever-ov AXE. Njegov rad u AXE-u ističe osvajanje prve Integrated Lion nagrade na kanskom festivalu. Tokom tri decenije je osvojio sve moguće od najprestižnijih nagrada u oblasti oglašavanja. U martu 2014. godine, osnovao je Picnic kao glavni kreativni direktor.

Više o Golden Drum-u na www.goldendrum.com.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *